Monday 11 January 2016

Mijn naam is Demi v/d Molen en ik ben student

Mijn naam is Demi v/d Molen en ik ben student


Mijn naam is Demi v/d Molen en ik ben student dier- en veehouderij, aan de Hogeschool Inholland te Delft. Ik doe onderzoek naar voorkomende stress bij roofvogels die getraind worden voor commerciële doeleinden. Ik schrijf hierover een advies met daarin de beste trainingsmethoden ter voorkoming van stress. Hiermee houdt ik rekening met soorten, opvoeding en reizen.

Via deze facebookpagina wil ik graag vragen aan u, de valkeniers, of jullie mee willen werken aan mijn onderzoek.

Uw gegevens komen in het verslag met u als bron tenzij u dit liever anders ziet. Dan maak ik van uw gegevens een anonieme bron: Mondelingenbron, Valkeniersbedrijf ‘anoniem’ 1, 2015.

Mocht u willen mee werken aan mijn onderzoek ontvang ik graag uw persoonlijke(bedrijfs)e-mail. De interviewvragen zijn dan bijgevoegd in de bijlagen zodat u zich kunt voorbereiden en eventueel inlezen.

De uiteindelijke uitslagen van het onderzoek worden alleen vrijgegeven op Inholland en zal niet openbaar worden gemaakt. Wel kan ik u mijn conclusie toesturen van het eind verslag.

Mvg. Demi v/d Molen

No comments:

Post a Comment